دوستت دارم

دلگیری(گله)....

آه از این دنیا که مرام ومحبت و کشت زنده باد با مراما

 

 

پروانه یادم داد که چگونه عاشقی کنم

شمع یادم داد که چگونه به پای عشق بسوزم و سخن نگویم

جمله دوستت دارم یاد داد که چگونه بگویم و دنیا را با این یک جمله تغییر دهم

 

 

 

 

پس اینک بدان که همچو پروانه عاشقی می کنم و به پای عشقمان می سوزم و فقط می گویم

 

 

 

دوستت دارم

 



نظرات شما عزیزان:

sajede
ساعت15:36---15 بهمن 1391
____________.♥.
____________.♥♫♥.____________.♥. *
____________.♥♫♥♫.______-.♥♫♥. *
____________.♥♫♥♫♥._-.♥♫♥♫. *
_____________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. *
______-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. *
_.♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫ ♥. * . *
______-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * ..
___________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * ..
____________.♥♫♥♫♥._-.♫♥♫♥. * . *. * . * ..
____________.♫♥♫♥.______-.♥♫♥. * .* ..
____________.♥♫♥.____________.♥. * . *.
_____________.♥

┊  ┊  ┊  ┊
┊  ┊  ┊  ★
┊  ┊  ☆
┊  ★


hami
ساعت21:08---13 بهمن 1391
salm bale har soali dashti darkhedmatim mitoni ro komakam hesab koni

سامان
ساعت19:34---12 بهمن 1391
گاهے دلمـ از ـهر چه آدمـ است مے گیرد...!

گاهے دلمـ دو کلمه حرف مهربانانه مےخواهد...!

نه به شکل ِ دوستت دارم و یا نه بــ ِ شکل ِ بے تو مے میرمـــ...!

ساده شاید ، مثل دلتنگ نباش... فردا روز دیگر ے ست !



سامان
ساعت10:27---9 بهمن 1391
دنـیـا را وارونـه مـی خـواهـم ...

آدم هـا را..

اتـفـاق هـا را ...

نرسـیـدن هـا...نتـوانـسـتـن هـا...نخـواسـتـن هـا را نـیـز ...!

دلـم مـی خـواهـد...

رویـاهـا از سـر و کـول هـم بـالا بـرونـد...

مـردمـان بـخـنـدنـد از تـه دل ...

مـی خـواهـم هـرکـسـی دسـت دراز کـنـد و...

سـتـاره خـودش بـچـیـنـد از آن بـالا...

مـی خـواهـم دیـگـر سـر بـه تـن هـیـچ غـصّـه ای نـبـاشـد...!!


مهتاب
ساعت0:20---9 بهمن 1391


عاشق وبتم عالی عالی
پاسخ:mc lotf dari


اینجا
ساعت0:18---9 بهمن 1391
سلام خسته نباشي وب خيلي خوبي داري مطالب هم خوب بود .


اگه مايل به تبادل لينک هستي منو با نام


سايت تفريحي سرگرمي


لينک کنيد


بهم خبر بده تا لينکت کنم
پاسخ:bashe hatman


ali
ساعت0:17---9 بهمن 1391
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤

_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤--------------
پاسخ:mc zibast


عباس رفیعی
ساعت9:48---8 بهمن 1391
very very likeeeeeee

امیرحسین
ساعت22:26---1 بهمن 1391
سلام ، خوبی . اومدم هم بهت سر بزنم هم اینکه ازت بخوام بیای توی وبم و روی اون سه تا علامتی که توی پست ثابتم گذاشتم کلیک کنی و رای بدی ، مسابقه وبلاگ برتر ماه دوباره شروع شده برای اینکه اختلافم با وبلاگهای دیگه زیاد نشه خیلی بهت احتیاج دارم لطفا زودتر خودتو برسون . خیلی وقت نمیگیره همش دوتا کلیکه .
رای دادی خبرم کن .
به امید جبران


maryam
ساعت18:42---27 دی 1391
slm megin jun

mer30 az in ke sar zadio nazar dadi


webe khubi dari movafaq bashi linket mikonam k behet sar bezanam

toam yadet narea..

bazam mamnun


مجتبی
ساعت19:51---24 دی 1391
چه زیبا! گفتم دوستت دارم !چه صادقانه پذیرفتی!
چه فریبنده ! آغوشم برایت بازشد !چه ابلهانه! با تو خوش بودم !
چه كودكانه ! همه چیزم شدی ! چه زود ! به خاطره یك كلمه مراترك كردی !
چه ناجوانمردانه ! نیازمندت شدم! چه حقیرانه! واژه غریبه خداحافظی به من آمد!
چه بیرحمانه! من سوختم


REZA
ساعت21:19---23 دی 1391
سلام نگین جان
ممنون لطف داری منظورم این بود تو هم بیایی انجمن منتظرت هستم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,ساعت14:49توسط نگین | |